Odstoupení od smlouvy/Reklamace zboží

POSTUP ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A REKLAMACE

Pokud chce zákazník odstoupit od kupní smlouvy nebo reklamovat zboží zašle elektronickou poštou požadavek na odstoupení od smlouvy nebo reklamaci s popisem závady na e-mail: info@italskesekery.cz. Formulář ke stažení ZDE. Do pěti pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu, konkrétně adresa kam zaslat vracené/reklamované zboží. Popřípadě může zákazník přímo zaslat zboží na korespondenční adresu dodavatele (Daniel Mosconi, Chebzí 14, 790 82 Písečná). V případě reklamace musí být vždy přiložen podrobný popis závady nebo vady výrobku. V případě odstoupení od smlouvy i reklamace může být požadován doklad prokazující nákup zboží na strankách www.italskesekery.cz
 

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. 
 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka (nejčastěji emailem) o způsobu vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. tj. do 30 dnů.